kegilaan ku…

This slideshow requires JavaScript.

Penat & sakit2 badan balik dr HK masih belum reda lagi, tp hari ahad aku dah start buat kek lagi..kali ni bukan muffin..buat kek carrot…tapi sygnye kek carrotku tidak menjadi…mungkin sebab aku kukus, aku rasa kek carrot x sesuwai kukus kot..nak guna oven , x reti lagi masa tu..so tiada cara lain aku kukus je lah, dan mungkin ada kesilapan yg tidak diperasan, xpelah x de rezeki….selamat buat separuh jer adunan, x der lah rasa ralat membazir yg amat sgt….

Esoknye kegilaan ku utk membaking dtg lagi….kali ni cuba buat kek coklat…Alhamdulillah hasilnye memuaskan hati…berkongsi dgn kak Haiza..hasil nye mendapat sms “zharfan kata this is the best kek ever ma”..ngehngeh (zharfan tu anak kak haiza umur 6 tahun) okey2 aku tahu budak2 jer pun yg puji…hehehe

Buat pertama kalinye, inilah kek coklat yg paling sedap yg aku pernah buat..okeh2 aku still sedar diri!!..”RESEPI kek coklat yg paling sedap”….selalu gak aku buat dulu2 kala..tapi resepi  kali ni ada umphlah!!ditambah dgn topping cream cheese (belajar makan dr kek kak haiza buat masa raya, sungguh cheesy rasanye) ..yummy sungguh..tekak aku ni rasa mcm makan kek choc moist kat secret recepi je….hekhek

Namun, aku rasa aku terpaksa slow down kan sikit kerajinan aku ni..sebab Q dah seminggu x menenen, so aku takut kalo rajin sgt mau membulat badan ku nanti…oh tidakk!!

About qairaqistina

Hidup merantau bersama keluarga tersayang...dari Colombo, Sri Lanka dan beralih arah ke Guangzhou, China pula....
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment